ÅH VAD JAG SUGER!

hej bloggen! Har lite bråttom, mamma kommer om 5 min, ska åka och lämna mig i hacksta hallen! :) Ska vara med Gustav typ? (: Sen lär vi väl va lite med dom andra noobsen hihih. Idag i skolan vare soft. Fick mitt första IG. Bra Amanda! Bra, i ledarskap oxå. Jag som har fått kommentarer om att jag är en jättebra ledare på mina omdömen.. :s Hjälp! x) Aja life goes on. Men jag hatar Magnus om jag inte får MVG i slutbetyget?! ;o Hähä, fick ta ett lite "allvarligt" snack med min SO lärare oxå, han tyckte att jag är sliten och att jag stressar sönder mig själv. Härligt det oxå! Ska få skriva ett  schema om vad jag gör från måndag-söndag?! ;o Shit, Amanda skärp till dig nu xd Aja...

FACELOOK. Haha sliten? ;s

Outfit, t-shirt JC tubtopp Gina Tricot leggings, H&M

Och till det en svart halsduk... Mys!! Haha hatar ordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0