ÄKTA MIG

... att tro att en bil ska få sladd och typ köra av vägen och det blir värsta seriekrocken och alla dör, när jag åker bil på motorvägen på vintern.
... klaga på folk som gör/säger saker. sen gör jag det själv!
... skriva upp ett bra skämt så jag kan dra det för andra. haha
... sitta och klicka upp news feed en gång var femte sekund när jag har tråkigt
... typ sätta alarm o massa, skriva upp o så när jag vet att det är ett bra teve program. sen när alarmet går så är jag aldrig vid en teve.
... bestämma mig för att äta nyttigt. två sekunder efter skjuter jag upp det tills nästa dag. SÅ ÄR DET ALLTID MED SAGA!!! asså när man är med henne.
... fastna framför ett beroende framkallande jävla spel på facebook typ assent på kvällen och spelar tills jag kommer på att jag skulle lagt mig för en timme sen. inte så bra
... sitta och typ vråla på alla i laget att dom ska kötta på planen. gör dom det? neej. eller jo joanna gör ibland! :D


Förlåt Matilda för att jag bajta din idé! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0