ALLTID MINA VÄNNER

Att vara så jävla sega! Jag dampar på mina föräldrar för att vi äter sent varje helg. Men jag har kommit fram till att det inte spelar så stor roll, för jag kommer ändå alltid iväg hemifrån typ nio? Inte bra, kolla om en halvtimme, jag lovar er, jag kommer sitta här och dega då oxå. ÅH! Dom vill säkert inte ens ha med mig! :/ Haha mobbad :( Just nu sitter jag och webbar med Ida :D Hon är så söt, hon frågade när vi kunde träffas, haha. Jag bah öh, nästa vecka på torsdag om ens då? x) Busy woman. Grr...

Haha jag just nu. Fick lite panik för jag sitter o klagar på hur sega dom är så får man ett sms bah ;
Ut med dig! Man bah ojojoj time to move :D

Kommentarer
Postat av: ida

du är söt :)

2010-11-05 @ 10:52:27
URL: http://idapaulinamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0