ASSÅ HERREGUD FÖRLÅT!

Seriöst förlåt. Kolla jag hade lixom typ inga besökare idag, FUCK! Aja nu äre back on track.. Eller? Ja ska försöka iaf. Hann inte göra några tidinställda inlägg igår för jag kom hem från Johan typ halv ett, sen skulle jag upp 7 sååå.. Ah :/ Sen kom jag hem rätt sent efter cupen, den ska vi inte prata om! ;) Sen kom alla och det var ytterst trevligt! Haha.. Lol, men nu har dom äntligen dragit, phuew.. Haha skoja! Ni får komma tillbaka! Fast då får ni gärna städa upp efter er? (: Vanessa din typ halsduk är kvar? Aja nu ska jag och Joanna typ gå och lägga oss. Eller vi ska prata. Om vadå? Antagligen det enda vi tjejer pratar om. Killar. :) Hehehehe ;pPpPppP Vi vet inte riktigt vad vi tycker om dom o så? Okej dom är asnajs! Hihi..... ;) Men serri ska sluta upp med det här jävla inlägget nu. Ha en godnatt.

Joanna gillar att känna sig snygg. Så därför vill hon att jag ska va ful. :( Congratz Joaine, you won. Mihihihiihihihihihhihiihihihihihihihi grrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0