ASSÅ?

Det va nu tänkt att jag skulle vara med Matilda och Malin, vi ska va i hackstabacken. ( dumma i huvet ) Med tanke på att det ränner runt en kåt gammal gubbe i trakterna haha! ;) Men när han kommer, då säger jag. Jag har aids. And then he run his way! ;) Nej men vafan, en gång är ingen gång. Men jag vet inte riktigt hur jag ska komma dit. Pappa har druckit öl, mamma är på Stockholm Horseshow :@@@ Utan mig?! Och Rasmus sa att han inte ska köra ikväll. Kul. Buss? :o NJaaaae, det lär ju sitta massa folk på den.  Så kommer jag där med skidkläder o allt bah tjo! :/ Nej nej förihelvete ;o Aja, vi får sse. Kommer säkert sitta inne hela kvällen, skulle inte förvåna mig. Har fortfarande inte ätit mellis? ;s Dags att göra det kanske. Våra middagar är alltid så jävla sena!!! :@

Haha fan va ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0