BARA DÄRFÖR

Är inte jag trött. Haha? Knas, kan berätta om mina planer för morgondagen istället då! :) Haha, sova bort typ hela dan, som jag inte kan styra över att jag kommer göra, vakna typ haha tidigast 14.00 och få ångest över att jag är så seg. Sätta mig vid datan och bara skriva att jag lever. Sen kommer jag fastna här över en hetsig konversation med öhm, Alice för att jag vill att hon ska komma! ♥ ( hemligt ) Sen kommer jag sätta mig nere vid matbordet vid halv fyra tiden? Och äta min frukost som kommer bestå av en macka. En halvtimme senare blir jag fett hungrig och ställer till med bullbak, klockan sex är det klart med massa goda kanelbullar. ( Tro mig, jag är grym ) Sen, vid typ sju halv åtta tiden, då har jag duschat och är redo att åka till Saga för att blogga som en, kamel!! ;) My life is so interesting right? Antar att ni tycker det, eftersom ni läser min blogg! :D Nemen nu har ni fått veta det oxå. Så ingen idé att fråga vad jag gör eller nåt imorn, kolla bara på klockan så ser ni på't ungefär vad jag gör! Hejsvejs. HAHA

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0