DAG 2

Okej, min första kärlek.. Asså, jag har ju lixom vart kära i många. Men det första, som jag va riktigt kär i. Haha asså jag ommar inte det här... Men det va Nicke. Hähähä. min typ bror haha :') Nej men vi går lixom i samma klass nu.. Aja, det va i trean när jag börja i åkerstorp. Då vart han typ kär i mig? Eller han tyckte väl att jag va schnyygg.. Så han typ stalka mig och fråga chans på mig varje dag. Jag bah, nej, nej, nej. Haha svårflörtad? ;) Men sen insåg jag att han va aaaaaaaaaaaassnygg hahaha.. Så jag sa ja?! Hahah.... Åh xd Men lixom, enda gången vi pussades, det va på ryska posten på fritids (?) xd Men sen, va han otrogen!! :( Hahaha nej men han blev tillsammans med Towa samtidigt som vi va tillsammans. Nej, ihop. Så då blev jag ihop med hennes fd då, xd Erik! Sen blev Saga tillsammans med honom. Men det är en annan historia? Asså, det här va ju lixom inte sådär bah ååh vad jag älskade honom..? xd Det va mer "Niklas jag älskar dig mest på hela jorden!!!! ( dunkande hjärtan och flygande rosor på min pea, dusty_lover ) blablabla. Haha som att jag ens visste vad kärlek va?


Iiiiiiiiiiiih kolla va söt!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0