DAG 3

Japp, nu vare tänkt att jag skulle berätta om mina föräldrar? Asså jag fattar inte det här riktigt.. Men okej! Mina förälrar heter Micke och Cathrin, även kallade mamma och pappa. Dom bor tillsammans här i mitt hus. Mitt lixom.. Deras, dom är snälla. Eller aa alla har väl sina stunder då man bara kan gå och dra nåt gammalt över sig. Det har även dom, men oftast är dom jetesnela. Men jag tror att dom har lite svårt att släppa taget om mig? För mamma behöver inte stå och vänta när jag sätter på mig jackan, för att sen få en puss. Det får hon aldrig. Då vill hon ha en kram, en gång i veckan får hon väl det? Ah på morgonen asså. Inse mamma, i'm not 5 anymore... :/ Hur mycket du än vill! Pappa är soft, han bara glider med. Tar dagen som den kommer? ;) Det gillar jag. Han är inte jobbig. Mamma är jobbig. Men hon vill ju bara mitt eget bästa. Men pleeease mother, tagga ner!! Puss

Kommentarer
Postat av: della

sv; hehe, tack antar jag ;)

2010-11-25 @ 17:00:52
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0