DAG 4 - DET HÄR ÅT JAG IDAG

Okej nu ska jag berätta om vad jag åt idag. Det blir lätt. Eftersom jag hade HK och där käka jag, då vart jag mätt så åt ingen lunch...... Sen har jag vart lite hungrig men glömt bort det för jag har haft annat att tänka på, *snö* eller.. Ah.

Mmm vi gjorde plättar, så jääävla gott!!! :D :D Åh!!

Sen i bilen möttes jag av.... :D Jag har alltid hatat dom där marmelad grejerna, den gröna där. Men satan va goda dom här va!! Det är vår klass som har sålt ^^ ;d

Aah det är det jag har ätit idag :)

Kommentarer
Postat av: FrukostMannen

VART FAN ÄR FRUKOSTEN!?!?!? du kan ju fan inte gå till skolan utan frukost :@

2010-11-26 @ 19:28:31
Postat av: FrukostMannen

HALÅÅÅÅ? det var en fråga som ville ha svar din frukost nazi

2010-11-26 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0