DAG 6 - MIN DAG

Okej, den börja med att jag vakna typ klockan 10 i mitt vardagsrum i dagbädden. Ida och Saga joinade mig över natten, mys! Sen gick vi upp och åt frukost, najs. Gick tillbaka till vardagsrummet och satte på en randomfilm och kolla på den. Eller vi kolla inte så mkt. Jag typ misshandla Saga.. :) Sen åkte dom hem och jag fixade mig inför matchen. RÅTORSK. Btw. Sen aa så spela jag match i täby, i ett tennistält?! Golvet va AASHALT x) Så man typ gled runt där, typ som på en is. Saknades bara griller. Sen åkte jag hem, blogga. In i duschen, ut ur duschen, raka vägen hem till Carro! Hann inte ens borsta håret :( Aja, aah :) sen kom jag hem nyss, ska lira lite guura. Ska spela upp för min hippie till musiklärare imorn! Så... Bloggar inget mer idag trorja? ;) Det va min dag.. :)

Taggad. eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0