DET ÄR BRUTALT KALLT

Om ni inte har märkt det? ;) Satan va kallt det va att gå till och från bussen nu när vi sluta skolan. Det blir ju inte bättre av att alla små jävla snorisar i sjuan ska va där och visa mitt ansikte och så till snön. Inte alls! -.- Aja, ska gå ner och käka mellis nu. Sen ere plugg plugg plugg, typ? Läsa oxå, det funkar ju. Mysigt! ;D Så jag vet inte om jag ska träna idag? Har faktist ont i halsen oxå, men jag är hård? så det spelar ingen roll. Det är bara det att vi har typ rääätt mkt i skolan. Jag iaf, lär ju få en IG varning i ett visst ämne. Seriöst jag hatar matte

Hej jag heter Amanda och jag är sju år?
Fem tänder har jag oxå
Whoaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0