ETT HUS UTE I SKOGEN :D

Hej! :D Godkväll? Godmorgon? Godnatt? Say it hur du vill, jag ska iallafall gå och lägga mig snart! Kom nyss hem från Johan, han och Fredrik va såååå snälla och skjutsa hem mig från Johaan. Åh va snällt hihi :) Hans hus, asså satan va nice det var! Det va jag, Malin, Simon, Fredrik, Emil, Matilda och Johan. Men vid typ 00.00 ( lol ) drog alla förutom jag och Fredrik, han skulle sova där. Ah sen när man kommer hem, då är dörren låst, aa och jag har självklart inga nycklar, och aa, då va man ju tvungen att ringa, precis när mamma svarar så öppnar Rasmus fönstret och bah, retard! Amanda jag låste ju upp dörren ditt jävla rerard!! :@ Haha! Men Rasmus, du kan väl öppna och säga till då oxå eller..? Lagom smart. Jaja, ska somsagt lägga mig i sängen typ nu. Och mitt första inlägg imorn lär väl komma upp vid 14-tiden? :) Nej jag vet inte men om jag behöver sova, då sover jag!! Shit va långt det blev, sorry. Godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0