FREEEDAG <3<3<3

Chacha bloggen. Händerå? :) Kom nyss hem från skolan, eller va i centrum ett tag efter skolan. ni vet, hänga i centrum is da shit! Med coolt umgänge förstås? (; Mitt är råååcoolt! Hähä, aja, pappa kommer och hämtar mig om typ en kvart, ska tillbaka till centrum (lol) och sola! Med, öh Natha, Elin, Matilda, Sara, Felicia (?) och Towa typ? :p Som att alla vi får plats i alla solarium?! Haha ne men de va typ några som inte skulle sola :P Jag Natha och Matilda ska iaf? :) Sen ska jag typ ta bussen hem med Malin och Matilda! Nice. Aja.. Hahaha killarna är så söta. Alicefyller år imorn, så då hade dom ( Gustav ) gjort en gunghäst till henne hahahah :') Asful!

Gustav fria (?) till mig, fick en jäääävligt oskön ring. En sån där plastgrej som man inte kan få upp ni vet? ;) Tack! Va tvungna att gå till leksaksaffären och plocka fram sarren! Saxen menar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0