FY BLÄ USCH UUUEW

Hey, kom nyss hem från träningen, och när jag kommer in i mitt huse får jag en liten överraskning för min doftminne, FYFAN va det luktar! Asså vi har ju "installerat" spisen där nere, och skorstenen är typ breve mitt rum och nee usch va det stinker! Asså urk! Så jag typ ställde mig o skrek. Haha nej men jag fick utbrott, här går de ju fan inte att vara det närmaste dygnet. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra istället? :O Ska jag åka hem till Saga och blogga järnet? Haha lol, ellleeeeeeeeeeeer, ska jag vara med massa andra? :) Jag veet inte! De som kommenterar får en länk. Uhlala!
Som att nån ens kommer göra det? ._.

Lika random som vanligt

Kommentarer
Postat av: Matilda

NEJ BLOGGA ;) som om jag inte skulle svara? ;) <3

2010-11-01 @ 19:40:37
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0