GODMORGON ALLA FANS

Hej!

Hur mås det idag? Här är det fint fan. Satte alarmet på 10.. Asskönt att vara uppe tidigt :D Så nu har jag precis skrivit in lite på det där jävlans schemat jag måste göra i en vecka. Jag ska skriva upp vad jag gör av med min tid. Asså typ ;

Måndag
o6.oo - går upp
o8.oo - 15.oo - skola
15.3o - 17.oo - datan
osv osv...

Aslame. Men det är det jag måste göra istället för en bokrecension! ;) Så det är helt OK! Haha känner mig som Dissiepissie hihihihi, när jag skrev sådär x) Helt OK! Leker vuxen? :) Aja ska snacka lite mer med Marcus om vår prao!! :D Najs? Tjo


Ey!

Kommentarer
Postat av: FrukostMannen

07.00 FRUUUUKKOOOOOOOOSSSST!!!!! VAFAAAAAN

2010-11-27 @ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0