HAHA

Hemma från willys och träningen nu :) Det va najs! Har precis duschat, så sitter bara och lyssnar på musik. Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll? Marcus ska typ hit? Men det tror jag inte kommer ske, för han kommer inte palla ta bussen hit och lalala.. Aja, såg på Moas blogg nyss att hon hade skrivit ett till inlägg till mig. Hon har ju lite problem med att förstå att jag faktist drev. Och så va hon glad att hon hade fått mer besökare. The pleasure is mine ;) Moa, dom kollar inte din blogg för att se hur ditt liv är? Dom kollar för att kunna skratta åt nåt. För du är fan skrattretande just nu. Tror att om du provocerar, ( hahaha lol det känns så fult att säga det här ;s ) så kommer du få mer besökare. Lilla vän, du är 14 år. Sluta lek att din blogg är bra. Aja här får du lite mer besökare :)
www.mooaaz.blogg.se

www.mooaaz.blogg.se
www.mooaaz.blogg.se
www.mooaaz.blogg.se
www.mooaaz.blogg.se
www.mooaaz.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0