HE DID'NT JUST SAY WHAT I THINK HE DID, DID HE?

Ah nu är jag fan taggad på att blogga! Haha.. Kan berätta lite mer i detaljer om dagen? :) Okej då kör vi. Vakna typ 9 och fixa mig o så, åkte till centrum och köpte present till Saga. Åkte på hennes konfirmation. Haha det satt aassöta ungar framför oss som satt och råglodde på oss typ hela gudstjänsten! x) Askul.. xd Sen kunde inte jag sjunga. Seriöst det är så jävla lame att sjunga i kyrkan? :o Ah.. fyfan, sen blev det lite pinsamt när dom skulle gå och samla in kollekt xd För ingen av mig Erica Agnes och Malin hade pengar, ellerjo jag hade en hundring meeeen.. Nja! Fast jag hade massa kondomer i fickan, så jag va jävligt nära på att lägga i en. Men det fick jag typ inte för Erica :( Fattar inte grejen? Barnen i afrika kunde fått 2 glas mjölk i veckan av dom pengarna. Då kunde en av dom hundratusentals fått ett bra ligg utan att få aids :( Men jaja! Erica tänker inte så långt. Knas! Ah sen följde jag somsagt med hem till Saga sen åkte jag hem efter några timmar. La mig på golvet framför brasan och dog.

i bilen till kyrkan yee

simon du passar i klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0