HEJ DET KÄNNS SOM ATT DETTA BLIR ETT LÅNGT INLÄGG. FÖR EN GÅNGS SKULL?

Haha rubriken blev ju lagom lång oxå! Brabra, aaja, sitter och pluggar nu. Eller jag skriver massa om Usain Bolt. På engelska dock! Haha astråkigt. Det står bara om alla hans framgångar och OS guld o skit? Jag vill ju veta om hans liv typ? :) Aja, både Saga o Alice va hemma från skolan idag. Saga är sjuk. Alice är nog inte sjuk. Hennes mamma vill nog bara att hon ska vara hemma med henne.. Som vanligt! Lol Alice , typ assoft?! :) Men Alice MÅSTe komma till skolan imorn, för vi har uppvärmning på idrotten. Pulshöjande, asnajs! Hopprep och a kay a? Jaarå! Mihihih, yes. Ah idag i skolan var det väl... Kul. Nej men det va det. Förutom att jag lacka på bildlärarn, och blev asrädd på idrotten. FYFAN! Först håller Erik på att peta ut ögat på mig med klubban ( asså vi hade skridskor ) sen skjuter Oja en boll i pannan på mig. Eller aa den träffar hjälmen. VÄRSTA SLAGSKOTTET! Haha jag har typ hjärnskakning? ;s Men jag är hård. I can take it! Yes..... Men bloggar later, atjo

Mmm jag och min cupcake ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0