HEJ TJO TJENA WHATEVER

Hej! Är hemma från skolan idag, kände mig inte så värst frisk.. Vakna iaf nyss, då kommer det typ tre sotare och bah tjooooo vi ska röja lite hähä. Nä men asså dom kom och skulle göra det sotare brukar göra. Inte fan vet jag vad det är? Dom är iaf uppe på taket nu, jävlar va det låter. Låter som att dom drar en vals däruppe förihelvete :@ Asstörande.. :( När jag har satt på en film, öhm, Änglavakt? Fick den iförrgår så tänkte kolla om den va bra! Verkar vara lite deppig? Fast jag älskar huvudrollen, Mikael Nyqvist!! :D Han är awesome, hihi.. Aja ska stänga ner här nu så jag hänger med i filmen, äkta mig att facebooka hela filmen, och sen kolla på den igen för jag inte vet handlingen? :O

Har jag sagt att jag är asball förresten? o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0