HISS&DISS



JAG HISSAR ...

* Min och Sagas prao! Seriöst, skönare paro får man leta efter?! Hur najs är det inte att få två veckors typ semester när vi ska få pröva på att jobba på riktigt? Istället checkar vi in i VÄÄÄRSTA najsiga lägenheten med våra päron och ska vara skidlärare för småbarn? ;) Okej vi kommer säkert bara få åka med men.. Det är ju det man vill? Tänk om vi får snygga ledare (!!) Omagaash. Stor hiss på den!

* Våra föräldrar?! Dom måste vi hissa oxå. Som tar ledigt och åker med oss, för att vi ska få kul? Och betalar? TACK!!! ♥

* Hårfönar! Haha, asså. Jag fryser typ alltid. Då kan man bara sätta på den och typ ha mot sig själv i typ två minuter. ASSKÖNT!! Fast inte så ekonomiskt. Men ändå, jag gillaren. Sen bra att torka håret med hähä. Det tar typ två timmar för mitt att torka annars? Nu gåre på en halvtimme! ;)

* Elm mobilen. Den är så jävla skön! Har haft en sån i typ några månader nu istället för min x10 mini. Den är såååå mkt skönare. Men bytte tillbaka till x10 igår, för micken fuckar på elm :/♥ Så till alla er som vill ha ny mobil och inte har råd med Iphone 4 ( typ alla ) köp en elm!! Den böjda ni vet? MEN ta den rosa, haha seriöst, den svart/gråa har segare kamera! x) Trust me, I know. -.-

* Sarah Tjulander! Haha, asså äääääälskar hennes blogg !! :D Bra uppdateringar, skriver om roliga saker, bilder, snygg? Kolla! www.sarahtjulander.blogg.se




JAG DISSAR ...

* Folk som har bloggar, men inte vet hur man bloggar?! Åh såå jävla störande. Typ som skriver stora bokstäver o punkter o sånt. Fattar ni om jag skriver såhär typ? : hej bloggen idag var jag i skolan det var kul det hände en asrolig grej på idrotten jag ramla och bröt näsbenet så jag har legat på sjukhus i en vecka men det va najs ikväll ska jag på fekke det ska bli najs tjo. Nej det där gillar vi inte! Inte heller när folk inte uppdaterar !!!!!

* Att jag inte får en hund. Bara för att det tar mkt tid o sånt. Bullcrap. FFFUU jag vill ha en hund!! :( Hunden*
ATOS ♥ rip rip rip

* Slask förihelvete, kan inte det bara gå och dö? Eller nej. Eller ja, vet inte. Men jag vill ha snö forfucksake! :@ När i helvete ska snön komma, och STANNA?! Det ska ju bli en kall vinter olalala, lång o så? Hellre att den börjar tidigt än slutar sent, ellerhur? För nu vill vi ha snö. Sen tröttnar vi och vill ha bort den. Knas

* Att det ska va så jävla dyrt att sola solarium :o Ärligt, 10 kr för 4 minuter? Det är inte ok. Man blir ju ruinerad. Herregud! Så för mig, som solar 32, det blir 80 :- (!!) Sen äre väl två/tre gånger i månaden? Nej två? Nej jag vet inte. Men om dom skulle ha billigare, skulle dom ju tjäna på det. Tror jag? För då nu i vinter t. ex om man är 4 tjejer som är ute och inte vet vad man ska göra för det är så jävla kallt, då kan man bah, äh vi drar o solar i 20 min för 40 kr? Då blir man ju varm oxå! ;)



Ja herregud va lång den blev! ;) Enjoy folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0