I MADE IT

Yey nu har jag lagt in mina äckliga *blööö* muffins i påsar och duschat. Nu har jag två saker kvar. Blogga och läsa! :D Jag har kommit in i boken nu så de är feeett bra! Yes. Så nu är jag typ astaggad på att läsa? Lol.. Kanske ska börja tänka på min novell som jag har lovat Ella Binder. Woho, bra Amanda, du har så mycket läxor så du knappt hinner med att sova. Inte träna. Och ändå så lovar du din engelska lärare en liten berättelse på 3-4 sidor? Fan alltså. sen kan jag inte ångra mig. För i mina omdömen skrev hon att hon såg fram emot det jättemycket! :') Hihi.. (: Hellre skriva en bok på engelska än läsa. Typ? Ja lätt. :) Mucho funnier. Wow spanska och engelska? Damn I'm good. So I was'nt. Kinda? Vene heheh...

Facelook bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0