III

Hej! Kom nyss hem från centrum. Gick dit efter skolan med Nicke Tobbe och Erik, bara för att vara nånstans medans vi vänta på bussen, fast jag va ändå tvungen att gå in på Kappahl och kolla en grej. Joanna visade mig ett ASCOOLT lypsyl (?) idag i skolan som hon hade.. Med fanta smak!!! Jag dog och bah shiiit måste ha!! Så när jag va där inne på Kappahl med Nicke ringde jag mamma och skulle fråga om hon kunde åka och köpa ett paket med sex st olika läsk smaker till mig. Men hon va i centrum så jag stannade och vänta på henne så köpte vi det! Tack mamma!!! :D:D:D Ii så jävla najs! Mmm fatta va goda mina läppar kommer va?! Omg. Haha nej men seriöst.. ♥ Rekommenderas! Jag har inte vågat öppna nåt av dom än. Haha mupp :') Men ska göra det. Kan säga vilken som va godast och så? Fast jag ska typ ner och fika med mamma haha. Vi köpte wienerbröd i centrum!! Mmm najs! Sen måste jag läsa, och plugga missar därför träningen. heheheh knas. Lol..

AMAJGAAD

Some kind of facelook? Jag va au' natural (?) idag. Yäy? Näy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0