JAG FRYSER OCH DET DROPPAR FRÅN MITT HÅR

And thats because of this damn snow! Okej jag älskar snö. Men jag gillar inte när folk missbrukar den och använder den till att skada folk -.- Ja, ta åt er öhm, Ludvig, Ludvig, Conrad, Adam, Hampus, Marcus, Daniel, Anton, Rasmus, vet inte vad du heter, Natha, Ella, Saga, Matilda. Sen typ 100 till. Så jävla förbannad jag blir. ska man inte kunna gå i skolan utan att folk bär ner dig och slänger ner dig i snön?! Herregud vad är detta för nåt? Okej det är skitkul. När man är en av dom som bär. Inte när man är den som blir buren!! Ska fan kötta sönder våra små AAAASSÖTA p12or :D :D Hihihihi G ! Bloggar snart, but now, FACEBOOK yäy

...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0