JAG GILLADE SNÖ. TILLS JAG TRÄFFA GUSTAV.

HEJ! Kom nyss hem från träningen, det va nääjs. Vi spela mot  p12's den sista kvarten typ. Vi öh vann.. Inte. Vi förlora. :( Haha som att jag inte visste att vi skulle det? Aja, jag fick iaf skjuts till hacksta av mamma där jag mötte Gustav, Jocke, David och Ali. Men sen drog Ali, kände sig mobbad :/ Hähä.. Sen gick vi in i centrum och hängde på bibblan, coolt! Ska vi kalla det ali baba like good old days? Nej fyfan! ;) Ah, sen när vi skulle UT. Då blev jag misshandlad. JÄVLA GUSTAV. Han bah slängde ner mig i snön och bag slog mig och tröck in snö i tröjan. Så jag va RÄÄTT blöt när jag kom till träningen. Mina lår va lite åt tomat färgen? Läskigt! Hehe. Ska äta nu. Bloggar sen! Ni vet, dag 2? ;) Puss

Sebbe är en cool.. Kis. ahahahah "kis" pea..... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0