MEN BLÄ

Besökarna går ju bara ner och ner... Aja sitter vid mammas data nere i vardagsrummet nu. Hatar den för den är assvår att skriva på.. Det va öhm, kul på konfirmationen´? Haha jag satt med Malin , Erica och Agnes. Sen på andra sidan lite bakom oss satt Natha, Julia, Felicia, Felicia och Elin. Kul kul. Följde med Saga hem efter det och käka lunch med hennes släkt. Åh jag gjorde typ bort mig. Hennes kusiner hade en fett söt hund, aa och då satt den typ nedanför mig och ville att jag skulle gosa med den xd så jag gjorde det. Sen berätta Kajsa att det va en hemlös hund från början och att dom hade "räddat" den. Gissa vad jag gör, jo jag börjar ju såklart grina. -.- Aspinsamt.
'
haha fan va ful jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0