MJUKISLIGAN!!

Haha Saga.. Okej det är vi. Godis? Ja, läsk? Ja! Fanta, annars kommer jag inte.. :D Ett tips till alla där ute i världen. Drick fanta samtidigt som ni käkar lakrits!!! ♥ Asså det är så jäääävla gott!! Såna där döskallar omg.... Shit jag är typ kär :O :$ Oj nu blev det jobbigt, och juste, jag har glömt att säga det. Men Moa mytta som fan där med " det ni inte visste om Amanda " Det är inte sant!!!! Ellerjo, vissa. Vänta kan kolla vilka som är.. *kollar* Aokej, dom tre första är inte sant, men dom andra är sant :p Haha mjölk?! Nejtack!!! Eller, jag drack det för typ en månad sen! Haha jag och Albert hade dricka mjölk tävling i webben. Gissa vem som vann? :o JAG!!! :D Typ awesuum. Nej nu börjar det här bli för långt, bloggar sen :)

Shit asså , fan va jag saknar det där!!!!!

Kommentarer
Postat av: krongl1

HHAAHAHAHAHAHAHAH

2010-11-02 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0