MÖRKT. KLOCKAN TRE?

Tjo! Kom nyss hem. Hade idrott som sista lektion. Två timmar. ASKUL! :D :D Vi körde innebandy turnering, mitt lag puwnade.. Men dom två sämsta kom till final? Asså vi vann alla förutom en match. Så bah, aha? ;ooo Aja, asså det är typ mörkt ute?! Knas! :) Nu ska jag äta mellis, plugga och sätta på en film tror jag. Sen MÅSTE MÅSTE MÅSTE jag läsa idag!! Åh har inte gjort de på aslänge x) Fick ett hemprov idag, som ska vara inne fredag nästa vecka. Jag trodde typ att det skulle bli en lätt match, men det blir ju som att möta Zlatan en mot en. Kommer inte gå alltså! :/ SO, nej. Det är inte min grej. Fast ändå så har jag bra betyg i de? ;o Beror på läraren. ANTAGLIGEN!! Aja, sen ska jag skriva en sån där dag grej igen. Ett ögonblick? W-T-F ?! ;o

Åh min spetsis :D:D måste använda den nån gång hähähä. Lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0