NOT GOOD. NOT GOOD AT ALL

Hej bloggisen. Kom nyss hem från Saga. :) Vi gick hem till henne efter bip testet i tennistältet. Ja, vi två va ju grymmast i klassen och fick bäst och näst bäst tid, yeeah! Fast jag höll på att kissa på migg.. *lol* x) Så det sög! Annars kunde jag sprungit mer... Aja vi gick hem till henne i shorts och t-shirt typ. Lagom kallt! Sen somna typ jag när jag la mig i hennes säng. Efter ett tag joina hon :D Sååå mysigt! Ah nu ligger jag på golvet och tinar framför elden, la oxå fram bävern. Så jävla blöt efter killarna hade haft bäverjakt med snöbollar.. Haha! Typ ägd jag blev.. :/ Lägger in bilder sen, för har ingen sladd när nere. Nu jävlar spraka det till i brasan. Brrrrrrr sweet. Så hela rummet är typ gult. Ska typ baka muffins nu, sen har jag tvätt läxa. Kul. Som att jag inte har tvättat förr.. Sen ska jag skriva ut SO grejen.. :$ gjorde inte det förut hehehe.. Men bloggar sen tjing!

My friend is kinda, beutiful?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0