OKEJ DÅ KÖR VI! DAG 1

Jag heter Amanda Eriksson (nähe?) och bor i Åkersberga, värsta förorten typ? Jag bor i ett torrt hus på en ganska torr gata med min familj, mamma, pappa och Rasmus. Vi är en typ, äkta svennefamilj? Det märker man när vi ska åka iväg på saker. Typ när vi ska till Spanien eller Thailandet eller nåt. I bilen; " Har du med dig passen? " " Nej dom skulle du ta med dig? " FAAN då åker vi hem igen! Ja ni fattar.. ? Jag går i söraskolan i idrottsklass. Asskön klass! :D Våra killar asså... Så jävla sköna. (!!) Jag spelar fotboll och innebandy, fast jag har tagit uppehåll på fotbollen nu på vintern. Eftersom det går åt helvete i skolan för mig med vissa ämnen så har inte jag tid med det. Mina bästa kompisar är väl typ Saga, Moa och Alice? Eller.. vi är inte lika tajta längre som förut :/ Malin & Emma får jag inte glömma! Jag vill ha en hund. Jag kommer aldrig få en hund. Möjligtvis en kattunge, men då ska den vara inslagen i ett paket på min födelsedag har jag krävt. Det va det, tack för mig!

Jag och hunden jag aldrig fick. Och benan får vi inte glömma! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0