ROSES REALLY SMELL LIKE PUH

Hemma nu. Najs, för det gick det ju inte att vara. Man skäms ju! Sju - ett . Fattar ni?! SJU-ETT?! Pinsamt. Och det där enda målet gjorde jag. Det känns iaf bra :D Fast jag är heeelt slut. Herregud rör på fläsket folk?! ÅH. Jaja, dom va väl värda det, antar jag? Eftersom dom gjorde rääätt många mer mål än oss :P Höh, när jag kom hem så hade mamma bakat. And I was like, hämta ett koppel för jag är hungrig! Haha nä men, ;) jag tog en kaka och en typ annan slags kaka, fast mjuk och gick upp på mitt rum och satte mig vid datan. Så ska duscha snart, har inte orken bara. Sen ska jag skriva om "min dag" hähä.. Intressant!

Ska man köra på den hårda eller happyface? Hihihi..

Jag joina Saga på toaletten :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0