SATAN VA KALLT DET ÄR

ÅH fan va kallt de ska va i mitt jävla hus!! Sen är jag ashungrig. Måste äta!! Har inte ätit sen 11....... Eller där ljög jag. Vi fika hahahah på NOn, asnajs! :D:D Sen ska jag typ plugga lite, även fast det inte behövs. Har inget annat att göra? Eller jo jag kan läsa ;) Det ska jag fan göra hah :p ASSÅ ......... snackar med emmas pojkvän på msn, som jag är rääääääätt lack på

ludvig says:
*heeeeeeeeeeeeeej kompis :D :D :D
amandaaaw  / JAG SPELAR. STÖR MIG INTE FÖRIHELVETE says:
*eller.. :/
ludvig says:
*hhahaha :) aso du gillare!
amandaaaw  / JAG SPELAR. STÖR MIG INTE FÖRIHELVETE says:
*njaaaaaaaaaaaaaaaaaa :@
*inte när man ligger där o är asblöt!?!?!?
ludvig says:
*amadna ja vet att du gilla det ! du fick ju tag i bodin sen så de e chill :)
*amanda*
amandaaaw  / JAG SPELAR. STÖR MIG INTE FÖRIHELVETE says:
*om jag gillade att ligga i snön, DÅ SKULLE JAG GÅ UT OCH LÄGGA MIG I SNÖN?! ja de va asnajs :D
ludvig says:
*hahha ja men jag hjälpte dig bara på traven lilla du ! . ja jätte kul de ju :D
amandaaaw  / JAG SPELAR. STÖR MIG INTE FÖRIHELVETE says:
*......... imorn, då ere revansch
*då ska ja ha extra brallor med mig
ludvig says:
*haha amadna nej nej vi sammarbetar :P inte mot dig
*för vi vet ju bara hur de kommer sluta annars :D
amandaaaw  / JAG SPELAR. STÖR MIG INTE FÖRIHELVETE says:
*jag tar dig
ludvig says:
*HAHA
*armbrytning i morgon lilla gumman :P

hahahahaha asrädd bah, nej nej vi sammarbetar! hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0