SEX SAX

Asrandom men jag lyssnar på den nu. Inte så bra, ellerjo den är asnajs men eftersom mamma ligger därnere och försöker sova, sååå, öh ja då kan man inte ha basen som man vill :( Så, that sucks! :) Ja, jag och Saga satt och snacka idag om det där med att vara snyggare på bild än irl. Vill man va snyggare på bild? Nej det vill man ju inte! Och det är typ jag :( Buhuhu haha.. Vilka problem man kAn ha. Men seriöst, vissa är ju så jävla mycke snyggare på bild än i verkligheten, så när man träffar dom bah, oj lite photoshop här och lite photoshop där så skulle han/hon nog funka! ;) Asså det är verkligen så.. Haha knas, jobbigt för dom som är jättejättesnygga på bild och skitfula i verkligheten. Kan inte va så kul att få se en liten glimt av en besviken killes min i två sekunder och sen se hans rygg när han vänder sig om och går.. Jag lider med er.

Men jag är ju snygg även när jag är ful.. Eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0