SOVA <3<3<3

Sho! Första skoldan idag, najs huh? Eller, ne. Men de va rätt najs för vi hade två timmars lunch typ. Soft! Så vi gick till centrum och hängde där uppe. Haha rånajs. Det va jag Saga och Alice. Och typ alla killar, men det va bara Nicke, Gurra och Calle som satt med oss. Det var en trevlig stund. Sen efter skolan tog jag och Saga bussen med alla hem till mig. Eller aa asså det va bara vi som drog hit. Sen ringde vi till praostället. Men han som hade koll på det där med praoen hade dragit så vi fick hans nr. Najs! Vi har egentligen träning nu, men vi ska typ plugga så.. Sen har jag fett ont i magen och är astrött. Faktist, vi somna fan ett tag nyss! Haha......... aja ska snacka lite hemlisar med Saga nu. Glöm inte att checka hennes blogg! :D www.sga.blogg.se

AAAAAAAAAAAAAAAW ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0