TAGEN AV EMMELIE !!!!

1. Jag har insett att min senaste kyss... Ja den va trevlig haha!
2. Jag lyssnar på... Joanie. Only
3. Jag pratar... Nonfuckingstop
4. Jag älskar/tycker om... Hästar
5. Min första riktiga kyss... Nej.
6. Jag avskyr när folk frågar... Har du ny tröja? ( fast dom vet det ) sen påföljden. ALLTID ; va fin.
7. Kärlek är... Nice!
8. Någonstans, tänker någon på... Barnen i Afrika. Eller?
9. Jag kommer alltid att... Älska hästar
10. Jag är hemligt förälskad i... Men, då ere ju inte hemligt?
11. Sist jag grät var... Öh lol? Jag är hård vafan
12. Min mobiltelefon är... Full av massa fina bilder. ELLER?!?!?
13. När jag vaknar på morgonen... Vill jag somna.
14. Innan jag går och lägger mig... Säger godnatt till mig själv och fluffar till kudden!
15. Just nu tänker jag på... *honom* hihihi
16. Bebisar... Är så jävla bajsnödiga
17. Idag har jag... Spelat innebandy och lackat
18. I kväll har jag... Gått runt i latex klänning, durå?
19. I morgon kommer jag... Vill* va med några ;d
20. Jag vill verkligen... Nej asså det kan jag inte säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0