TAGEN AV TOWA

År 2010 så..
Vad hade du för hårfärg - Först svart, sen lite ljusare
Hur lång var du –  1.68
Vem var du kär i - Öhm, Albert typ
Hade du nån pojk-/flickvän – Nono
Vad brukade du göra på fritiden –
Vilka umgicks du med – Typ samma som nu?
Var allt bättre då – Vissa saker va bättre, vissa va sämre?
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Kan hända
Har du förändrats - Ja typ

Nu:

Vad har du för hårfärg – Mörkbrunt
Hur lång är du? – 168 cm
Vem är du kär i – Ingen ;)
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej och jag gillare
Vad brukar du göra på fritiden – Va med kompisar
Vilka umgås du med – Malin och crewet hihi
Hur ser du ut? – Assnygg..

Har du:
Kysst någon – Antar det
Sovit brevid någon med samma kön – Neej? Ja vafan
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ah
Slagit ner nån – Typ igår. Hähä, nej men brottat ner lixx
Ljugit för en bra vän – Nej tror inte det?
Svikit någon – Kinda?

Vem:

Skrev du senast till på msn – Erik
Kramade du senast – Matilda
Sov du hos senast – Öhm, Saga tror jag?
Vill du vara med just nu - ;)
Ringde dig senast – Mamma

Vad:
Drack du senast – Vatten
Köpte du senast – Typ julmust o skit till klassen
Gjorde du igår – Va i skolan och va med kompisar
Ska du göra imorn – Söndag, dega antagligen?
Vill du göra just nu – Klä på mig
Åt du senast – Fralla hahaha
Är närmast dig som är rosa – Handduken som jag har på mig

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Ööh, dvji
Nån har sårat dig så du börjat gråta - AAA

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Asså, inget allvarligt typ?
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja
Jag har smugit ut utan lov - Nej :D
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Nej det har jag faktist inte! Gör inte sånt
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Tror så
Jag har fuskat i ett spel – Hähä.. Nee? :)
Jag har struntat i ett prov – Nej, eller asså?

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ne. Kanske
Jag har druckit alkohol – Men det har väl alla?
Jag har tagit medecier mot drepression – Ne
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Man sover väl för att man är trött? Då behöver man antagligen sova.
Jag har vaknat gråtande – Haha ja fyfan x) Moa du vet ju hahahaha
Jag har somnat gråtande – Gråtit innan jag har somnat. JA men somnat när jag gråter? Ö

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - NEJ JAG ÄLSKAR DOM?! -.-
Jag har sett någon dö - Aa :) Djur
Någon du har känt som nyligen som dött - Yäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0