THE SEX IS ON FIRE

Tjo igen, har astråkigt. Bara så ni vet. Sen frös jag somfan så jag tog med mig min lilla älskling ner och satte mig vid eldeeeeeen :P MmMMM nu lökar jag sönder.. ;) Yes, har inte läst nåt, har inte valt kläder tills imorn. Har bara snackat med massa söta människor! :] Hihi. Ajaaa, händer imorn då? Ne javene ingen har sagt nåt till mig. Det är en "hemlis" okej då vet man. Äsch jag lär ju sitta hemma och läsa min jävla bok hela kvällen. Skriva alla bildanalyser oxå, det är faktist svårt :o !!! Aja, tjo

AAAH elden bah lyyyser

kool

Kommentarer
Postat av: erica

amanda gillis hemlis? ja o saga ska sova hos moa de va de hahahha :P

2010-11-25 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0