THREE ITS A MAGIC NUMBER

Jag har gjort 333 inlägg. Så detta blir mitt 334e :) Aja, har städat klart mitt rum nu. Eller jag har lite kvar, typ den där lilla hyllan vid spegeln där mitt smink ligger. Där måste jag röja lite.. Hehe! Sitter och kollar på Kenza&Tyra show nu. Det är najs! Fan nu börjar Rasmus damsuga oxå. K. Ska duscha snart, så jag kan smutsa ner mitt hår lite, det är så jävla jobbigt när det är helt nytvättat.. ;) Då ere lent och aa fett jobbigt, man kan inte göra nåt med det. Så ska ta i lite lera, dra en kondom över huvet (såå najs) nej skoja. Men asså jag har faktist haft en kondom över mitt huvud. Asså fyfan va mitt hår lukta!! :O

Haha fan va ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0