Utkast: Nov. 3, 2010

Moa Björklund haha du är förjävla komisk asså. du säger att JAG kommer ligga och gråta? det är du som alltid gör det när vi bråkar? det har du själv sagt lixom. sluta spela hård, vi vet att ligger och gråter hemma hos saga, om du inte gör det just nu, så kommer du antagligen göra det när du åker hem. jag fattar inte att du ska göra ...så stor grej av allt lixom? herregud, du fick en 8? jag var ärlig,jag sa att jag skulle vara det också?

och du vet att jag alltid säger ifrån när du säger sånna saker som du gör just nu, eller hur? så sluta tjaffsa och inse: i slutändan kommer du bara må dåligt-som vanligt. Och svara inte på det här inlägget, för du kommer antagligen skriva något i stil med: K

Öh, ja det är alltid jag som ligger och gråter ellerhur? För vi bråkar ju så ofta. Jag har gråtit en gång. När vi har bråkat, för att både du Saga och Alice va emot mig. Och sen att JAG, JAG gör en stor grej av det? Hahaha.. Jag skoja, du vet när man inte är seriös? Det var ett jävla skämt. Som att jag ens tar nån av dom där jävla siffrorna seriöst? ;) Nope. Men du, din jävel, du säger att jag är äcklig, och vidrig och att du inte förstår hur du kan vara vän med mig. W-T-F ?! Seriöst hur orkar du? Sen att jag gör stor grej av det? Haha, ingen kommentar.  Moa ärligt. pfft


KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0