VOILA

Hey, bakat klart mina muffins nu! Har oxå skrivit ut lexikonet, 4 sidor vart det tror jag? :) Asnajs, Så nu sitter jag i vardagsrummet igen och softar galet! Mamma och pappa äter muffins mihihih, Rasmus spelar cod. Farmor... Nej skoja. ÅÅH mamma sitter och rättar min SO grej :@ Bah, du har skrivit fel här. Det ska stå någon inte något. Som att hon vet det?! Nej det ska stå något. Fuckyou. Sen bryr jag mig inte om boston stavas med stort B. boston. Nananana.. Aja, ska smarra en muffe nu, hähä, bilder kommer soon :D

MMMMMM mums, när jag och Saga bakade cupcakes förra året. Bodde hos henne i en vecka, gaaaah va najs det var!! Ska sova hos henne på torsdag.



CATHRIN KAN DU SLUTA LEKA ATT DU KAN?!?!? DET HETER DOM TRE STÄNDERNA.ÅÅÅÅH DAMP

Kommentarer
Postat av: Lixy

fiiin

2010-11-10 @ 14:25:04
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0