DROP THE GUCCI BABY

Hihi jag har en ny favoritlåt. Säger inte vad den heter, nananana :D Mihihi, kom nyss hem från sporthallen. Vi vann. Fast bara med 1-0 bläää. Vi borde vunnit med myyycket mer. Jag faila en gång som skulle gått in. Men aa.. HEH stanna kvar och tittade på p97orna ( p12's ) och p95ornas match. Båda vann, sen innan oss hade f97 oxå, fast dom hade typ lånat in hela 98alaget så a, dom vann oxå. Yäy ackers äger hiihihi ;d Aa jag stanna iaf kvar där med Julia, Levina och Joanna. Sen drog Joanna, så då skulle jag Julia och Levina ta bussen, så gick vi ner och kolla. Aa då va klockan exakt 17.00 så då tänkte vi att vvi skulle vänta för den gick 17.29. Sen kom Danne heh. Sen ringde min mmammma och sa att hon kunde hämta mig för vi skulle hämta min jacka hos Moa så då kom hon. Sen då när hon kom så såg vi att vi hade kollat mån-fre. Och det är ju lixom söndag x) Sååå den gick tydligen inte. Den gick typ 19.03 xd Så vi skjutsa dom tre till stationen ;p Sen nu är jag hemma och sitter och pluggar, det går väl sådär.. HEH som vanligt. TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0