DUDE, I'M AWESOME!

Hej. Nu är jag inte lika arg längre. Men det kommer väl vara så tills klockan 8 imorn när jag kommer till skolan. Men då har vi iofs idrott, då kan jag släppa ut mina aggritioner (?) på mina klasskamrater. Hoppas vi har typ rugby, fast det hade vi idag. Men jag va inte med hihi. Jajaaaaaa. Ska typ käka nu. :) Men vafan de va nåt jag skulle säga? Juste! Efter träningen skulle jag och Levina gå till bussen, så gick vi dit, den gick 18.51. Sen när klockan va 18.47 kom jag på attjag hade glömt min väska i hallen, så jag lubba upp och hämta den. Sen när jag kommer ner sitter levina kvar. Okej det lät inte så ballt som det va. Jag langa vääärsta negerrushen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0