FAKE TAN HIHIHI

Hej, idag va jag i skolan. Dah? Jag hade ju somsagt engelska prov. Det gick fan bra :o Haha man skulle skriva en uppsats om en kändis eller om coca cola. Jag skrev om Justin Bieber. LOL!! Men jaja, vi hade golf som idrott. Men jag och Saga pallade inte golfen, så vi gick inte på golfen. Så lätt va det? Vi drog till berga sol och sola istället! :D Hihi jag la en femma på magen så jag har en rund ring där under min ena tit ;) Hihi knas. Asfult. Sen hade vi träning, första med 95orna. It was brutal.! Jag kommer inte palla deras tempo x) Omg. hihi. Jaja, nu sitterr jag och pluggar. Eller, aa typ. Vi har sovmorgon imorn, så vi fick läxa på NO;n. Ska bara svara på 17 frågor om typ växthuseffekten och sånt ;) Kul! Bara att jag inte fattar nånting. Men jaja. Life is a bitch. So am my mamma. Hon whinar över att jag har för högt, så att om inte jag sänker får inte jag pengar för mina betyg? Ska vi sätta många många pengar på att jag får det även om jag har så högt så hela övervåningen dunkar? Ja.. Haha, annars kan jag ju lixom satsa på IG i allt om jag inte får belöning, då kommer hon typ dubbla pengarna såååååå. Det är hennes val. Ägd mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0