FÖRLÅT

Jag känner att jag dampar onödigt mycket på alla nu. Så jag tänkte säga förlåt. Och tack.

Marcus - Förlåt för att jag är fett dryg. Och tack för att man kan prata med dig om man verkligen behöver.
Jesper - Förlåt för att jag sa att du va ful idag, men de va för att du sa det till mig. Och tack för att du gerej när jag säger till dig att göra det.
Emma - Förlåt för att jag släpa med dig till maggan fast du inte ville, för du är typ folkskygg. Och tack för att vi sov med radio på! :D Hihi
Rasmus - Förlåt för att jag slog dig vid matbordet ashårt igår. Och tack för att jag fick dina chokladbitar från glassen.
Erica - Förlåt för att jag är lite , jättedryg när vi är med varann och typ dum. Och tack för skjutsen på din moped hela sommaren.
Victor - Förlåt för att jag inte gratta dig på din födelsedag, du kan sluta whina. Och tack för att, öh, du finns. :)
Alice - Förlåt för att jag helt plötsligt är fett cp mot dig, jag har damp. Tack för att du är den enda som garvar åt mina skämt ♥
Saga - Förlåt för att jag inte stöttar ditt val där riktigt, du vet vad. Och tack för att du är så gulligull.
Pappa - Förlåt för att jag inte alltid gör som du säger och gör allt du säger att jag inte ska göra bara för att reta dig. Tack för skjutsen jag får på mornarna när jag försover mig. Varje dag.
Mamma - Förlåt för allt mitt damp jag får på dig fast du bara försöker hjälpa. Förlåt för att jag kasta ett mjökpaket på dig förut. Förlåt för nyckeln som träffa dig huvud. Förlåt för alla gånger jag puttat ut dig, nästan sparkat ut dig ur mitt rum när du bara undrar vad som är fel. Förlåt för att jag skriker åt dig när du undrar om det har hänt nåt. Förlåt för att jag har lovat dig att inte skolka men gjorde det redan dan efter. Förlåt för , öh aa att jag finns.  Och tack, tack för att du inte ger igen och är likadan som jag är mot dig. Det uppskattas. Jag vet hur jag är. I'm a pain in the ass sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0