HEST

Hej! :D ursäkta för no blogging, men jag har vart med Joanna, och då har man inte tid med sånt, :) Vi hade ridning på idrotten, så vi tog bussen till skånsta, eller a jag gick av vid mig och bytte om och gick till stallet med Sara och Joanna som följde med hit. Vi delades upp i två grupper, haha "proffsen" och "nybörjarna" Jag va såklart med i proffsgruppen! Haha skoja, men ja va de xd Jag fick Musse, stor jäva hest, seg jävla hest. Jag banka på honom hela tiden men han är lite trög såååå :') Hihi, sen gick vi hem hit och plugga.. Eller,  aa gossipgirl i soffan! Matteböckerna låg på bordet.  Men vi fick till lite plugg iaf. Sen ville jag att Joanna skulle förhöra mig på No:n, fan det där jävla provet skulle jag gjort för 2-3 veckor sen! :o Hihi, upps. Jag har ju glömt bort allt nu ._^ So i need som refreshing. Jaaaa, så imorn har jag först NO prov, sen matte direkt efter. YÄÄÄÄÄÄÄY. Mina sämsta ämnen, kul. Neeeeeeee :( Jajaaaaaaaaaa, ska typ sova snart, trorja, ska smsa emma o fråga om hon tar 07.25 bussen imorn. Isf tar jag den med henne :D Hihi. Heidoo


Haha! Sist vi red med skolan! :D:D Saga är fett fin i min hjälm , right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0