I AM NOT SO AWESOME.

Nej , min mamma har lackat för min frånvaro var för mycket. Eller aa ni fattar. Jag har för mycket frånvaro. :( Jag är ingen skolkAre!! Jag är saaaatz, eller jag va. Vafan Amanda?! Vad händer med mig? :o Ere nu jag går från typ normalt barn som går i skolan med rätt bra betyg till den som står i rökhörnan varenda rast och springer runt i skolan och spottar på golvet och skriker på sina kompisar när jag egentligen borde vara på lektion? Sån vill jag aldrig bli. Fyfan dom är ju så jävla pinsamma. Aldrig!!! Slå mig hårt på käften då. Fan man vill ju inte bli som ... Aa nämner inga namn, heh. Aa bloggar snart, tjo

Fan va jag bölar när jag tänker på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0