I SWEAR I HAD A REALLY BAD DAY

Asså fyyyfan för den här jävla dan! Jag hatar verkligen skolan ibland. Snacka om att känna sig värdelös! BLÄÄÄ. USCH USCH. Men Towa, Alice och Sebbe gjorde den roligare. Fan. Och alla treor!! :d♥  Tihiii love them :D:D Mm men nu kom man ju hem och har träning om 45 minuter. Jag leta igår kväll, jag leta i morse och jag har letat i en kvart nu i hela huset. Mina inneskor är borta. !!!!!!!!!!!!!! :@ WTF is going on? Just nu  skulle jag behöva en stor stark eller nåt så man glömmer bort allt. Usch jag ska bli emo. Idag lixom, jag och Towa har fått en mattebok som är lättare än A-frågorna i typ den lättaste boken. Vafan är det med mig?! Jag blev typ mobbad i sexan för att jag gick i snillegruppen då. Nu går jag tempo 1 samarbete. Fan!! x) Sen på bilden så kleta jag över hela min mapp som jag jobba med i typ två timmar sist, fast det blev iofs rätt snyggt. Anneli blev lack. As usual. På svenskan fatta jag NADA. SVENSKA lixom?!?!?! Det är det lättaste och roligaste. Skolka från språket för jag fick inte äta där inne? Jag mår inte bra.

sådär känns de hehehehehe. fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0