JAG HAR VÄRLDENS FINASTE POJKVÄN

Haha, lol. Som att vi ens känner varann :') Hihi. Idag vare fan najs i skolan! Först slöjd, jag gjorde klart mina mjukisar! Deg. Javet :D Sen hade vi HK, vi skulle göra frukost, de va rånajs! Jag va med Lisa och vi fick göra pannkakor och GRÖT haha. Pannkisarna blev näääyz, men gröten, ne de va äckligt :p Asså alla fick göra olika, Alice o Sebbe fick göra sscones, men dom hade i dom 5 minuter för länge så ingen våga typ smaka hihi. Sen va vi på nån jävla typ teater/dans. Asså de va så sjuuukt random! Helt gal1. Jag gick upp på scenen. UUUSCH. Scenskräck? JA! Tack Felicia för att du typ tvinga upp mig.. Men Alice o andra Felicia va ju där, så de va fan chill asso. Yeah, sen nu ikväll, då har jag fan ingen aning om vad som händer... Kanske skulle va med Malin, Erica, Moa, Alice, Agnes, Matilda, Hanna, öh, nån mer? Antagligen :$ Förlåt den som jag glömde.. :P H1h1
JUSTE. VI FICK SKOLFOTONA!!! :D Porrminen på mig. Fuckit



Haha. Stäng munnen!

Tjena, asså.Mina foton blev typ bra, för att vara jag :o
Jag ser alltid, helt ärligt. Helt jävla fucked up ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0