LATEX OCH STAY-UPS? KÄNNS BRA, ÄR BRA

Haha yepp, har kommit hem från stan nu. Det va kul! :D Fast vi va lite många hehe, so many stores, so little time. Men vi fixare galant. Maha, efter ett tag splittrades vi tyvärr, och den ena halvan av oss övergav oss och drog hem :( Vi bah, jaha. Men jag Ida Sara och Joanna stanna kvar :D Jag köpte en assnygg hoodie på Cubus, dock för killar hihihi, men den va roooosa ♥ Fast en sak sög, den fanns bah i L och XL. Men jag är ju typ L sååå, okej inte L. Speciellt inte i killstorlek x) Men det funka! :) Sen köpte jag en flygvärdinne outfit ( HAHA! ) På butterix. Den va faktist snygg -.- Och stay ups, grrr. Seeen. Skor. Med klackar. Klackskor. Jag bah whoow vädret är inte samma här uppe! ;s Hjälp they are high, almost as high as me when I have smoked some weed. But not so high! :) Sen aa, typ de :) Känner mig lite h**ig när jag har på mig det men aa, det funkar :p Ska plugga nu. Offelidoffar inte. Lol skoja. Hei!

Tänkte först ha på mig den där, men sen bah, nej va kallt.

Saraaaw sötnos

Gilla? Klart ni gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0