LÖK <3

Hihi, inte lök, utan löken! :D Hon kommer typ snart, hon skulle bara äta först. Jag är iaf klar nu.. :) Eller jag vill måla om mina naglar, ( ta inte illa upp Sebbe, det du måla blev skitsnyggt! Faktist. ) Meen jag vet inte om jag orkar ta bort mitt gamla o allt. Det är så jobbigt x) Haha llaaat. Jaja, här får ni typ "outfit" eller aa inte outfit men skitsamma. Juste igår när mamma kom hem från danmnark hade hon köpt lite kläder till mig och Rasmus bla a ett par ASLÅNGA strumpor, vet inte vad jag tycker om dom, aa ni får väl se själva! Enjoy

Yee, osminkad idag! Och oplattad oxå för den delen. Har bulle :))))

Där har vi dom, känns lite, öh inte slampigt då xd men aa jag vet int riktigt ;d sköna är dom iaf!! :D Varma ♥
COOSEY typ

Okej sämst bild men längst upp på dom är det tre små söta knappar. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0