NOW THERE ARE 200,

Woho mitt 200ade (?) inlägg! Grattis..... Tack. Kom hem från skolan för typ 40 minuter sen, satte mig direkt vid datan (a) Eller aa har kollat lite på matten oxå, har matteprov i veckan, och NO prov imorn trorja? Jag hade musikprov idag, jag hade räknat med omprov på det här omprovet, men, jag tror fan inte jag kommer få det! :D Woho! Har träning kl 17 oxå, men jag ska bara åka dit för att pröva uppvärmningströjor typ (?) Sen hem o plugga gärnet hihihi ;d HAHA! Det gick typ en militär eller soldat eller nåt utanför mitt fönster nyss, epic. Jaajaaaaaaaaa, blogggar later. JA nu skrev Nicke! :D ♥ puss

Haha charmiga...... ;d simningen förra veckan :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0